הדרך העצלה לאיתור נזילות במצלמה טרמית והדרך המהירה

Wiki Article

התשובה היא לא, למרות שמתקבלת תמונה די ברורה המבדילה בין הנזילה לשאר הקיר, עבור עין לא מקצועית התמונה ודאי תראה לא ברורה כך שהכל די דומה.

שינויי הטמפרטורה יוצגו על ידי המכשיר בצבעים שונים, ויאפשרו לנו להבחין במדוייק במקור נביעת הנזילה. נוכל לשבור את הקיר, לתקן את הנזילה ולסגור אותו, ואין צורך לגרום לנזקים גדולים בעקבות נזילה קטנה.

לסיכום, אם בעבר על מנת לאתר נזילה היה צורך בהרס של קירות ומרצפות כדי להבין את מקור המים, כמו גם באבחון ושיפוצים מסיביים הרים שכיום, בכל הנוגע אל איתור נזילה, מצלמה טרמית משמשת פתרון מושלם!

כאשר בוחנים עלות איתור נזילות מים באמצעות ציוד חדיש כדאי לזכור להתייחס ליתרונות של השירות. שיטת האיתור החדישה מצליחה פעמים רבות לחסוך הרס למבנה או לצמצם אותו בצורה משמעותית. משמעות הדבר בעבורכם היא חיסכון בעלויות.

יש המון סוגים של מצלמות תרמיות כאשר ההבדל ביניהם בא לידי ביטוי ברמת הרגישות וביכולת של המצלמה לזהות הפרשי טמפרטורה.

כאשר אתם מזמינים אותנו לבצע איתור נזילות מים אליכם אתם רוצים בשורה התחתונה לשים את הבעיה מאחוריכם ולחזור לשגרת החיים שלה הורגלתם לפני שהביוב עלה על גדותיו או לפני שהתקרה שלכם התחילה לנזול.

סימני רטיבות פעילים נמצאו על קיר מזרחי בחדר שינה הורים  ועל תקרת הסלון.

מצלמה מסוג זה מאפשרת לאנשי המקצוע סימנים ברורים על מיקום הנזילה והמקור שלה תוך שבאמצעות הסימון יוכלו אנשי בנייה וחברות שיפוצים לבצע תיקון ממוקד ויעיל.

מעבר לחסכון בכסף והעבודה המהירה והיעילה – איזה עוד יתרונות יש לעבודת איתור נזילות טכנולוגית

אז תחסכו לעצמכם את הסיוט הזה ופשוט תדאגו לאתר את מקור הנזילות באופן מהיר ומדוייק, באמצעותו של בעל מקצוע מיומן.

זה נחוץ בעיקר בבתים עם צנרת מסובכת או בבתים עם ריצוף יקר מאוד (ככל שהאיתור מדויק יותר כך יש פחות צורך לשבור רצפות).

נעשתה בדיקת לחץ באמצעות איתור נזילות מים במצלמה תרמית מנומטר קו מים קרים + חמים. נמצא נפילת לחץ  בשני הקווים.

בעיות באינסטלציה באשר הן, מחייבות טיפול מידי שכן העדר טיפול מוביל להזנחה של כלים סניטריים ומערכות מים, כמו גם להרס של המבנה, נזקים בלתי הפיכים, תוך שעובש ולחות עלולים להוביל לבעיות בריאות בקרב האנשים ששוהים במקום.

קרא עוד » איתור נזילות מחיר איתור נזילות בבית להיות בעל בית או בעל דירה זהו כמובן דבר חיובי מאד מכל הבחינות. בעיקר שקט נפשי והבטחון בעובדה שלהיות בעל נכס, בעיקר

Report this wiki page